НаШа АфІшА:

Змаг з пішого мандрівництва “Стежками Героїв” - це залучення молоді до спортивного туризму і краєзнавчої діяльності, відродження і розвиток славних традицій українського мандрівництва.


середу, 10 жовтня 2007 р.

Про мою подорож до Сполучених Штатів

ст.пл. Андрій Крутий, ЦМ

Мрія поїхати в США виникла в мене ще задовго до того як я поступив до ВНЗ.

Справа почалась десь в середині жовтня 2006-го року, коли ми з моїм хорошим другом Ярославом подали документи на одну всесвітньовідому програму. Десь в середині квітня, вже після сплачення нами відповідних коштів і заповнення всіх документів нам подзвонили і повідомили про дату проходження співбесіди у посольстві.26 травня я успішно пройшов її...

10-е червня, за бортом -46 градусів морозу, висота — 9000 км, я лечу в Штати!!! America's waiting for me!!!

Ніагара, американська сторона


Ніагара

Прилетів в Нью-Йорк, наперед знаючи що далі робити. Добрався до метро, зайшов в поїзд метро і... офігів, там всі чорні. Пересів на автобус, поїхав в місто Балтімор, де живе мій брат. Там побув два дні, мені розповіли що до чого і помчався в курортне місто Ocean City, де мав працювати згідно з контрактом. Мене влаштували в апартаментах з видом на океан, до якого мені було 30 секунд ходу. Працював за 10 метрів до океану, до роботи відповідно було 15 секунд ходу. Професія була дуже тупа, Bather boy — це чувак, який прибирає після закінчення відвідувачами трапези. Робота нудна і мало за неї платили. По місяцю такого байдикування переїхав в вищезгаданий Балтімор, де за час мого перебування, поміняв 4 роботи: 1.Грузчик на складі меблів (2 дня), 2.Продавець пива на стадіоні для гри в американський футбол (1 гра), 3.Продавець пива на стадіоні для гри в бейсбол (1 гра), 4.Mover — це коли тобі, друже, треба переїхати, ти заказуєш великий грузовик, ми приїжджаємо, запаковуємо всі твої речі, меблі і відвозимо туди, куди тобі треба, там їх розпаковуємо і розставляємо по місцях.

А взагалі в США варто поїхати, там багато чого цікавого. Мені повезло, я об’їздив 8 штатів, побував на океані і з’їздив на Ніагарський водопад.

Вид на Торонто


Ніагарські водоспади

Але всьому хорошому колись приходить кінець, чи то пак навпаки, всьому хорошому приходить початок...15-го вересня 2007-го року о 11.00 за місцевим часом наш літак приземлився в Борисполі.

Немає коментарів: